شناسه خبر : 103836
شنبه 01 مهر 1402 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

حضور سرزده امام جمعه تهران در میان جانبازان ورزشکار/تصاویر

"سید محمدحسن ابوترابی فرد" امام جمعه موقت تهران در و نایب رئیس سابق مجلس شوراس اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس عصر روز گذشته به صورت سرزده با حضور در باشگاه ورزشی بقیه الله(عج) در دهکده نشاط ولیعصر تهران ضمن حضور در بین جانبازان ورزشکار، با آنان به گفت و گو و ورزش پرداخت...

فاش نیوز - امام جمعه موقت تهران با حضور سرزده در دهکده نشاط ولیعصر(ع) تهران با جمعی از جانبازان ورزشکار تهران دیدار و گفت و گو کرد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تکریم ایثارگران و جانبازان، خحت الاسلام و المسلمین "سید محمدحسن ابوترابی فرد" امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس سابق مجلس شوراس اسلامی عصر روز گذشته به صورت سرزده با حضور در باشگاه ورزشی بقیه الله(عج) در دهکده نشاط ولیعصر تهران ضمن حضور در بین جانبازان ورزشکار، با آنان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما، امام جمعه تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانبازان را نماد مقاومت در برابر دشمنان و مستکبرین دانست و با بیان این مطلب که شما جانبازان در درگاه پروردگار جزو مقربین الهی هستید و باید برای رفع بلایا و مشکلات کشور دست به دعا بردارید، افزود: از طرفی هم مشکلات ایثارگران و شما جانبازان با توجه به وظایفی که دولت و مسئولین دارند باید در اولویت رسیدگی باشد.

سید حسن ابوترابی که برادر سیدالاسرای ایرانی "سیدعلی اکبر ابوترابی فرد" می باشد، ضمن دیدار چهره به چهره با تک تک جانبازان حاضر، در جریان عمده مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار گرفت و وعده داد تا موارد مطرح شده را به مراجع ذیصلاح و مثامات منتقل کند.

حضور در کنار جانبازان باستانی کار و انجام ورزش زورخانه ای توسط حجت الاسلام ابوترابی فرد و گرفتن عکس جمعی یادگاری، از حاشیه های جذاب این دیدار بود.

عکاس: پرویز فروغی

اینستاگرام
صد هزار ماشالله به این جانبازان. خدا قوت. خدانگهدار همه تون.
سلام نگاهی هم به عملکرد مدیران کل استانها داشته باشید
لطفا آیدی کانال ایثارگران بدانند هم فعال شود تا بتوانیم ارتباط بگیریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi